Monday, 8 October 2007

UltramanLand - Stage Shows

We watched this after lunch. It was part of the whole stage show. Matilah (i.e. x cukup bateri & memory) nak record semua.

3 comments:

  1. Salam Lina..

    Baju raya untuk anak bujang tu mesti ada gambar ultraman,. baru dia pakai seharian nanti tu. Seronokkan ana0anak tgh nak membesar ni

    Anak saya 4 tahun, cukup obsess dgn Pikachu...tak tahu dari mana dia dapat minat ni. Tapi dah dia minat...belikan la juga toy pikachu ni..seronok kan tengok anak 2 gembira ni.

    ReplyDelete
  2. yg 4 tahun tu si bujang jugak kan? sementara minat, layan ajelah, kak ani... kita tumpang seronok tengok diaorg seronok...

    kami, nasib baik tak ada kain Urutoraman dijual disini (kat tokyo ada kan?). kalau tak, ada yg berbaju melayu urutoraman. hihihi

    ReplyDelete
  3. lina,
    jgn kata bujang 4thn..si bujang 7thn ni pon apa kurangnya!tiap2 ari layan youtube ultraman je keje dia..huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...