Friday, 13 March 2009

Jogoya Promotion

Buy 2 Free 1 promotion at Jogoya. Hurry hurry hurry. Promotion ends Mar 31, 2009. If I decided to go, it'll be just me and Raimie so a bit "sayang" not to utilise the offer.

This free lobster dish promotion however, ends today.

We usually don't go for buffet be it lunch or dinner if there is no promotion like this. Would you go if you get full just by eating these?

A bowl of Sansai Soba

Or Ebi-don

or eating a Strawberry Parfait

My stomach is becoming small as my age advances but the wieght doesn't go down. :(

13 comments:

  1. So when are you going? :)

    Have a great weekend!

    ReplyDelete
  2. @Mei Teng,
    I thought want to go next week because it's school holiday, but can't get away until Friday. Then friday, no promotion. Anyway, have to find "kaki" to eat there to get it cheap. LOL

    ReplyDelete
  3. Hey, Lina! I want to go! I already so irritated with them for offering 50% off for ladies only last year. So sexist! Hmmph! LOL!

    This Jogoya offer is for everyone or do you need to have the voucher? Where you get this voucher?

    Btw, do you know Tenji is having a promotion now? Read it here!

    ReplyDelete
  4. @foong,
    just print only lah, I suppose. Got it from frien who e-mailed to me the cutout. :)

    ReplyDelete
  5. I don't eat a lot so going to buffet is a 'torture'. haha....

    I'm going to a buffet later... my wedding anniversary treat from a sponsor. haha....

    ReplyDelete
  6. @ECL,
    wah so nice, got sponsor one. :D

    Happy Anniversary! BTW, when is it? Today?

    ReplyDelete
  7. the lobster dish sounds good. too bad i can't join you.

    ReplyDelete
  8. What a feast for your stomach and our eyes repsectively. Happy Anniversary.

    ReplyDelete
  9. I might be ok with the ebi-don. I do wish one day I can join u in your dinners, you got so many "lubangs" for food! XD

    ReplyDelete
  10. Damn..! that parfait seems ultra delicious! *drool*

    ReplyDelete
  11. @life ramblings,
    next time.

    @martin,
    hahaha... hope you enjoy your visual feast. Yes, Happy Anniversary to ECL!

    @Jim,
    all my lubangs come from friends. :)

    @koentz,
    It was. It was. :)

    ReplyDelete
  12. Yummy! Japanese food tastes so good for me!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...